Język reklam

Język reklam pisanych jako narzędzie manipulacji odbiorcą i kreowania świata nierealnego o pewnych typowych cechach.

Bibliografia podmiotu
    1. Ulotki reklamowe wybranych produktów .
    2. Broszury reklamowe.
    3. Opakowania reklamowe.
Bibliografia przedmiotu
  1. Bruneau Edmond A.,Recepta na reklamę,Ryton Int.,W-wa 1991,s. 7-8.
  2. Bralczyk Jerzy, Język na sprzedaż, Gda.Wyd. Psych., Gdańsk 2004, s.48-50 ISBN 83-89574-48-9.
  3. Miodek Jan, Rozmyślajcie nad mową ,Prószyński i ska, Warszawa 1998, s. 58-60.
  4. Język polski w okresie transformacji, http://jp.bigweb.pl.
Gotowe opracowanie znajdziesz tu:

Język reklam jako narzędzie manipulacji odbiorcą i kreowania świata nierealnego o pewnych typowych cechach.